2013. augusztus 31., szombat

2013 utolsó augusztusi napja

 Hogy őszinte legyek, ez az augusztus csodálatos volt. Persze azért voltak problémák, de melyik hónap probléma mentes? :) Sokat dolgoztam, kerestem pénzt, amit majd hasznos dolgokra költök el. Sokat tanultam matekra, és átmentem a pótvizsgámon, aminek nagyon örülök. Pláne, hogy eddig nagyon féltem a matek érettségitől, de most már kevésbé, hiszen tudom a 10.-es anyagot, amire a 11.-es épül, így biztos vagyok benne, hogy az érettségim sikeres lesz. 
 Két nap és suliba megyünk újra (mi diákok). Szerintem ez is egy csodálatos évnek a kezdete lesz, és nincs ok aggódni. Egy újabb év hogy bizonyítsuk milyen sokra vagyunk képesek. 

 Kiélvezem a sulis időt amíg csak lehet. Mert eljön a nap amikor visszasírom majd (pláne mivel, én őszintén mondom, szeretek iskolába járni).







 Ezen a nyáron 3 új dalom jelent meg. Álom Valós érzések Wish for you (a címekre kattintva meg tudod őket hallgatni)



 
Kedves nyár, most búcsúzom tőled. Jövőre találkozunk :D ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése