2013. szeptember 1., vasárnap

Larry Stylinson avagy Harry Styles és Louis Tomlinson kapcsolata

 Mielőtt elkezdeném a cikket, tisztázni szeretném, hogy ez csak az ÉN nézetem. NEM kényszerítem rátok ezt. RAJTATOK áll eldönteni mit, hisztek valósnak, és mit nem.

 Először pár dolgot kellene tisztáznunk.
Louis Tomlinson pánszexuális. (az információ nem megerősített)
 (pánszexuális: Olyan ember, aki a nemet és nemi irányultságot lényegtelennek érezve képes szexuális vonzódást, szerelmet érezni egy másik személy iránt.)
Harry Styles homoszexuális, vagy biszexuális.
 (homoszexuális: A homoszexualitás a szexuális irányultság egyik fajtája, amikor egy személy érzelmi és szexuális vonzódása kizárólag vagy főként azonos nemű emberek felé irányul.)
 (biszexuális: A biszexuális kifejezés azokat jelöli, akik mind a saját nemük, mind az ellenkező nem képviselői iránt érezhetnek szexuális vonzalmat, vagy szerelmet.) (wikipédia szavaival élve)


 Az utóbbi információt(Harry meleg) megpróbálom alátámasztani képekkel, videóval, és "pletykával".
-Harry állítólag középiskolában nyiltan vállalta másságát. 


-2 tetoválás is "equal love" (egyenlő szeretet/szerelem) jelképe. Ami természetesen rendben van, de ezek homoszexuális illetve minden heteroszexuálistól eltérő szexualitás jelképek.



 A legjobb "bizonyítékot" utoljára hagytam. Egy teljesen heteroszexuális fiú bevállalóságból sem csókolna meg egy másik fiút. Igaz? :) Nézzétek meg ezt a kis videót. Nem úgy néz ki Harry mint aki ellenkezne.







 Most pedig térjünk a lényegre :D LARRY. 
KATT  <<< Ezen a gif-en tökéletesen látszik, hogy Harry simogatja Louis combját. A fiúknak nyilvánvalóín fogalmuk sem volt arról, hogy az asztal nem takarja őket normálisan.
 Nézzétek ezt a szerelmes nézést:



Vajon mit súghatott Harry Louis fülébe?
(Louisnak kicsit fantáziálós feje van) :D

Hoppá nézzétek mi van itt: Harry telefonjának háttere:



Nah vajon ki az? :O Nézzük meg kicsit közelebbről :D Ez Louis. Pontosabban ez a kép róla: 



Harry kicsit feltűnően bámulta Louist: KATT
Már nem azért, de szerintem Harry fülig szerelmes: KATT (én nem szoktam így nézni a legjobb barátnőmre)
Nekem ebből csak annyi jön le
: KATT < mintha Louis azt sugallná, hogy minden rendben van(szeretlek) a többi srác pedig mintha kicsit zavarban lenne, leszámítva Zayn-z :)

 Nos és mi lehetne a legnyomatékosabb "bizonyíték" Larry létezésére, ha nem egy dal. Ami nem más mint a "They don't know about us" Ezt a dalt Louis és Harry írták közösen. 
 Azoknak akik nem ismernék a dalt, vagy a jelentését, itt egy részlet:


"Ők nem tudnak a dolgokról, amiket csinálunk,
Nem tudnak a "szertlek"-ekről,
De fogadok ha tudnának,
féltékenyek lennének ránk.
Ők nem tudnak az éjjeli fentlétekről..."




 Nos ennyit erről a témáról. Remélem sikerült számotokra(akiket érdekel) hasznos információt adnom ez ügyben. 
 Nem azért írtam ezt a cikket, hogy rábeszéljelek titeket, vagy hogy a directonereket(1D rajongók) szekáljam. Ha bár szerintem ez semmi féleképpen nem minősíthető szekálásnak, de pár directioner magára szokta venni. Szóval, ezt most ne vegye :)

 Ennek a kis cikknek a célja, hogy osszam a nézeteimet (igazából a blogom is nagyrészt erről szól). És ha tetszik, esetleg egyet értessz, információval szolgáljak.

UÍ: Bocsánat a helyesírási hibákért. Nem mindig veszem őket észre :)

17 megjegyzés:

  1. Tudod, pont az ilyen cikkek és az ilyen emberek (mint te) miatt van az, hogy Louis és Harry már egymásra se mernek nézni. Nem értem, hogy miért kell ilyen baromságokat kitalálni. Ennek az egésznek semmi valóságalapja nincs, már ne is haragudj. A Larry shippereknek köszönhető, hogy tönkrement egy barátság. Pontosabban ők tették tönkre azt. Nem hiszem el, hogy te még soha nem láttál olyan nem világhírű fiúkat, akik puszilkodnak, ölelkeznek és egyebek és ennek ellenére egyáltalán nem melegek! Ezeket nem rosszból írtam, csak azért elgondolkodhatnál te is és a többi Larry Stylinson mániás is azon, hogy mit tettek ezzel a 2 sráccal. Köszönet a f*sz shippereknek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah pont ezt magyaráztam a cikk elején. Mindenkinek joga van eldönteni hogy kiket pártol, mit hisz stb.. Direkt írtam a cikk végén is, hogy ez nem a "nagy fanok ellen megy" akik nagyon úgy viselkednek néha, mintha szívesen elfordulnának ez miatt a két sráctól. Nem azért nem mertnek már egymásra nézni, hanem azért mert Mr.X-el szerződésük van, még 5 vagy 3 évig (pontosan nem tudom) és Mr. X. nem díjazza ezt az egészet. De persze ez sem biztos ;) Mint ahogy ezt is leírtam SEMMI SEM BIZTOS. No de én csak írtam egy cikket, alá támasztottam dolgokkal. Én elmondtam hogy amit én állítok, az nem biztos. És amit te állítasz? Biztos? Gondolkodj. Fölösleges volt kommentet írnod. Ettől én még nem fogok másképp gondolkodni. És amikor a Larry shippereket szidod, akkor 1D fanokat szidsz. (persze vannak kivételek, mint én) No mind1, nem húzom a szót. Köszi hogy elolvastad:)

      Törlés
    2. Gondolj már bele abba amit írtál!! "Ezeket nem roszból írtam", "Köszönet a f*sz shippereknek". Továbbá: "puszilkodnak, ölelkeznek"Csillagom, te a legjobb barátnőddel khmm.. NYILVÁNOSAN teszel ilyeneket? :"DD pááá

      Törlés
    3. Jaj mennyi naiv kislány volt a rajongók között akkoriban. :') Még most is fájó látni róluk olyan interjúkat, amik már a Larry-s korszak után készültek velük... Mert igenis, miattatok, Larry mániások miatt ment tönkre a kapcsolatuk, amit Louis saját maga is lenyilatkozott, persze finomabban fogalmazva, nehogy tönkretegye lelkileg ezeket a "kedves rajongókat". :')

      Törlés
  2. ekkora hülyeséget istenem,nem is ismered őket meg semmi de írsz hülyeségeket :@@

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj a jelek szerint te elmondhatod magadról hogy ismered őket (Y) Örülök neki. Miben hülyeség amit írtam? Szépen megírtam hogy nem biztos amit állítok. De az ellenkezője sem az ;) És gondolkozz nekem vagy magadnak akarsz bizonyítani. Én élek halok Miley Cyrus-ért, és amikor hülyeségeket állítanak róla, megrázom a fejem, és nem foglalkozok vele. Mert az a lényeg hogy én tudom a magam igazát :) Mindenki higgyen azt amit csak akar. :) Szabad akarat :) Ha ekkora hülyeség miért mérgeled magadat? :) Csak nyugi :)

      Törlés
  3. http://25.media.tumblr.com/d3b91b04318f575c67be81d3e3213fa1/tumblr_mrpse8mVEi1qly1sjo1_500.jpg Csak ezért. Igen, Larry shipper vagyok.
    Hé, tudtátok, hogy Louis 4 meleg párosításban van benne, Larry-t is beleszámolva? Mindegyiknek vannak hardcore shipperei, fanficek, és hasonlók. De akkor miért csak Larry az, amit ennyire el kell nyomni? Nem fura egy kicsit?
    Egyébként miért nem lehet meg mindenkinek a maga véleménye? Én hiszek bennük, te nem. Édes istenem, ez már az apokalipszis első jele, két embernek nem egyezett a véleménye! Most mi lesz?! :O Ja, hogy semmi.
    A másiknak már szinte véleménye sem lehet, mert ha nem egyezik, akkor inkább dögöljön meg...

    Maja, tisztellek, hogy nem félsz felvállalni a nézeteid! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Igyekszem :D Tetszik ez a kép ;) Nagyon jól esik! Akár kis is vagy ♥

      Törlés
  4. Leszögezném, rajongó vagyok, de nem is shipper és nem is az a fajta, aki a normális shippereket elítélné. Viszont te hagytál bennem néhány homályos nyomot, ennek most hangot adnék.
    A; nem vagy rajongó, de tisztában vagy vele, utána néztél /kérdem én, ha nem vagy az akkor minek? Divatból? Vagy csak furin fogalmaztál és nekem az jött le, hogy igazából nem is vagy az?/
    B; gyönyörűen összeollóztad a cikket mások írásaiból, de ezt még csak elnézném, mert manapság már nehéz a témában eredeti írással elő állni
    C; szerződésük van Mr. X-el, hát röhög a vakbelem. Mr. X egy pletyka volt, Mr. X nem létezik, unatkozó kislányok találták ki és twitteren tömeghisztit keltettek. Akivel szerződésük van az a Modest Management.
    D; Ha a Modest szerződés miatt kellene titkolniuk másságukat, vagy kapcsolatukat és a They don't know about us tényleg róluk szólna, akkor rá sem kerülhetett volna a lemezre, megannyi dal van, amit megírtak, felénekeltek, viszont hely szűkében nem kerülhettek fel. Ha a TDKAU róluk szólna, akkor nem rakhatták volna rá, csak szimplán választanak egy másikat. LOGIKA

    És addig amíg ők maguk elő nem állnak nemi hovatartozásukkal, addig mindez csak belemagyarázás. Az ártatlanság vélelme törvény szerint jár mindenkinek. Bár ha igaz lenne a Larry ügy, az sem bűn, csak értitek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ilyen kommentre már vártam! Végre valaki, aki normálissan ér érthetően magyarázza meg mondani valóját :)
      A: Nos én valóban nem vagyok 1D rajongó. Egy két dalukat kedvelem. De nem igen érdekelnek mint együttes. Egyedül Larry érdekel. Ha létezik, én támogatom a két srácot. Ennek a témának néztem utána jobban csak.
      B: Ez egyértelmű. :)
      C: ezt csak nyersen fogalmaztam meg. Ez is csak pletyka, nem alá támasztott tény. Mivel ezzel kapcsolatban hiányossak az információim, nem is tudok rá értelmes választ adni. Csak annyit, hogy én először Mr. X-ről (ez gondolom a management akar lenni) akkor hallottam amikor Niall-t ki akarta tenni a bandából. Nos ezt sem tudom alá támasztani. Lehet hogy nem igaz.
      D: Ha látezik Larry, akkor nyilván valamilyen okból kifolyólag nem vállalták fel. Hogy ezt a management, vagy mi befolyásolta. Nem tudom :) Elképzelhető az is, hogy attól tartanak, sok rajongó fordulna el tőlük. Mondjuk, sok új rajongót vonzana a hír.
      Ez az amiért így írtam a cikket. Hogy ezek nem valós tények. Csak egy pletykát próbáltam alá támasztani :) Amiben én szeretnék hinni. Mert Larry, sok homoszexuális embernek adna erőt. Leginkább ezért nevezném magamat Larry shippernek. Talán pár embert még elfogadóbbá tennének :)
      Nos remélem minden kérdésedre választ adtam a részemről :) (bocsi a helyesírás hibákért, nem figyeltem oda)

      Törlés
  5. I ship Larry:D Larry is real and Elounor Bullshit:DDD http://larryis-real.blogspot.hu/
    Emberek. Larry. nagyon is igaz.
    Csak észre kéne venni.
    De valakik csak nem akarják látni:D

    VálaszTörlés
  6. Ohh en egyetertek a fenti kommentelokkel ellenteteben..es szerintem normalisan es nem bunkon mondtad el a velemenyed plane nem kenyszeritetted ram, imadtam:))
    LARRY IS LOVE
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
  7. Ohh en egyetertek a fenti kommentelokkel ellenteteben..es szerintem normalisan es nem bunkon mondtad el a velemenyed plane nem kenyszeritetted ram, imadtam:))
    LARRY IS LOVE
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is jó lett az írásod,ugyan nem egy komplett bizonyító iromány,de ezek a dolgok igenis bizonyítékok arra,hogy Larry létezik.
    Viszont ha már a shipperkedésnél tartunk...szerintem az tényleg túlzás,hogy valakik minden egyes összenézésükbe és mozdulatukba Larry-t képzelnek.Az ilyen shipperek miatt IS van,hogy valóban,már nyilvánosság előtt egymásra se mernek nézni.De ebben a menedzsment is igen nagy szerepet játszik.
    Szóval én a visszafogott shipperek közé tartozom (már ha van ilyen :D )
    (Elnézést,hogy névtelenül idepofátlankodtam...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nyugodtan! :D Igen van ilyen! :D Hiszen te az vagy :D

      Törlés