2013. szeptember 27., péntek

Életre szóló döntés

 Nos tegnap facebookon kiírtam, hogy "hamarosan örökre együtt :$ " és csatoltam mellé Jane-ről egy képet (gitárom). 

 Ez azért volt mert ma valóban örökre összekötöttem Jane-el az életemet. Számomra nagyon fontos.
 Most röviden leírom, hogy miért is csináltam.
 Régebben mindig nagyon vágytam egy gitárra, de alig volt rá esély, hogy valaha is kapnék egyet. Szóval elhatároztam, hogy tavasszal(2013) veszek egy gitárt. Azért csak most, mert most lett volna munkám (tehát pénzem rá). De megelőztek. Karácsonyra kaptam meg Jane-t. Hihetetlen jól esett :D És ezt az érzést én szeretném minden nap felidézni. Mert nagyon jó. Az hogy megkaptam Jane-t számomra egy valóra vált álom. És jelképezi számomra, hogy az álmok valóra válnak. És ez nagyon fontos, mert még nagyon sok álmom van.
 Most már biztosíthatom magam, arról hogy mindig emlékezni fogok rá. És boldogan fogok visszatekinteni ezekre az időkre.
 Tehát mától kezdve életem végéig viselni fogom. 2013.09.27  




6 megjegyzés:

  1. Buzivagy ? Úgynézel ki mint egy csaj

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fhuuj.. Ez a kifejezés mit takar magában? Már ne haragudj, milliószor szebb jelzőket ismerek erre a fogalomra. Legalább írhattad volna azokat. De bóknak veszem, hogy meleg fiúnak néztél :3 nem kellett volna :)
      Amúgy talán azért nézek ki úgy mint egy "csaj" mert lány vagyok.

      Törlés
  2. Szia Majcsuu<3 Ez igazi tetko?:0 :3

    VálaszTörlés
  3. *-* Menő:) Majd megkell mutatnod ha összefutunk^^

    VálaszTörlés