2013. szeptember 9., hétfő

Miley Cyrus- wrecking ball videó (véleményem)

 Ma jelent meg 2 órával ezelőtt Miley új videóklipje. Most erről fogok véleményt írni. Meg lehet kövezni, mondhat bárki bármit, ez a véleményem, és most megosztom, mert most ehhez van kedvem :)
 Amikor meghallottam először a wrecking ball című dalát, egyszerűen el voltam képedve :3 megimádtam :) nagy kedvencem lett :) Most pedig megjelent a klip. Mindenki azt hajtogatta, hogy jajj nah vajon ehhez milyen klipel drukkol elő, mivel a we can't stop videója egyesek számára elég provokatívra sikerült.
 Én komolyan mondom, szeretem a we can't stop klipet. 
 Amikor elindítottam a wrecking ball videóját, egyből rámondtam, hogy imádom :3 Pláne, hogy az első pár másodpercben csak Miley arca látszik :3 Aztán jön a kalapácsos jelenet, majd az amikor ül a "romboló labdán". Nos kedves Teny Richardson (a klip rendezője). Szép munkát végeztél. De sokak számára nem lesz átlátható. Csak egy szexuális töltettségű videót fognak látni. És elkezdik majd lehurrogni. Ilyenek az emberek.

 Nekem semmi bajom a klipel, de egy olyan ember aki nem figyel oda jól, csak egy videót lát. Ami számára a szexről szól. Feljönnek azok a kérdések, hogy a kalapácsot
miért nyalogatja olyan erotikusan? (ez a kérdés bennem is felmerült) Ez egy állítólagos válasz volna "Talán azért csókolja meg a kalapácsot, mert titokban mindannyian szeretjük a fájdalmat". Én ezt elfogadom válasz ként, hisz van benne valami. Tetszik ez a meglátás. Mondjuk ettől függetlenül szerintem megoldhatták volna kevésbé erotikusan is :) Aztán fel jön egy olyan kérdés is, hogy miért meztelen? Erre már én is választ tudok adni :) A dal egy részben arról is szól, hogy levetkőzi minden gátlását. Erre tökéletes szimbólum a meztelenség. És van még egy válasz erre a kérdésre. "Azt fejezi ki amikor elhagyta őt, meztelennek üresnek érezte magát".

 Természetesen nem vagyok valami nagy szakértő, de ehhez a dalhoz valami szomorú és romatikus klipet vártam. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem tetszik. Én szeretem Miley-t ha neki ez tetszik :) Támogatom :) Az ő élete :) Ő se szól bele abba, hogy én mit csináljak és mit ne :) Úgy érzem, hogy azért mert most leírom az őszinte véleményemet, nem leszek rossz ember/rossz rajongó. Inkább csak őszinte :) 


KATT A KLIPÉRT



Félreértés ne essék, támogatom Miley-t :D És továbbá is oda meg vissza vagyok érte :3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése