2013. április 8., hétfő

Ma voltunk lovagolni

 Huhh volt egy lehetőségünk az iskola által menni lovagolni.. és nagyon jó volt :)
 Elsősorban elmondtak pár dolgot a lovaglásról, és a lovakról. :) Körbevezettek minket a tanyán majd megismerkedtünk a lovakkal. Az ismerkedés alatt azt értem, hogy kikeféltük a szőrüket, és a patkójukat is kitakarítottuk :)
 Aztán 3 fős csapatokra osztottak minket. Én Igorral és Szimivel voltam egy csapatban :D  Először oktatókkal mentünk végig egy pályán, majd önállóan :Đ 

 Igor nem akart lovagolni, így nekem adta a lovaglós körét, de mindenkire jutott többször is idő :) és a végén versenyeztünk :) Mivel Igor nem akart lovagolni, így a mi csapatunk 2 fős volt :) de nyertünk :D jó volt nagyon :) Egy pályán kellett körbe menni egymást váltva :D

Már nagyon menni akart :Đ

Haha Szimi vezet, én pedig koncentrálok :D

Első köröm :3

3 megjegyzés:

  1. Köszi hogy megemlítettél ! :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mit meg nem adnék hogy lovagolhassak... Te meg visszautasítod? :'( :O

      Törlés
    2. Nincs mit Igor :) Gondolom ezt Igornak írtad Saci :) Még kérdezd meg tanárodat hogy lehet-e jelentkezni :) ki tudja :)

      Törlés