2013. április 7., vasárnap

A rövid hajam története

 Nah jó nagyon sokan kérdeztétek hogy MIÉRT tettem ezt a bűnt, és vágattam le a hajam :) Szóval most összeszedem a gondolataim, és "papírra" vetem :)
 Amikor kicsi voltam nekem rövid hajam volt.. egy nagyon kevés ideig volt hosszabb hajam is, de a lényeg hogy egész kiskoromban rövid hajam volt.. Aztán mindig azt hitték, hogy a bátyám vagyok, mivel úgy néztem ki mint egy kisfiú... aztán jöttek a "piszkálódások" .. meg az, hogy senki nem hitte el hogy lány vagyok..
 Majd nagybátyám megígértette velem, hogy növesszem meg a hajamat...(és hát ígéret szép szó ha betartják úgy jó...biztos büszke lett volna ha látja a hosszú hajam..de sajnos nem láthatta már :(...)
 És megtörtem.. úgy döntöttem engedek, és megfelelek a társadalomnak.. mert ha már lány.. akkor hosszú haj... persze miért ne :) az elején még élveztem is :) jó volt szerettem... hosszú haj jeee.... nem hitték azt, hogy fiú vagyok :)
 De akár, hogy is nézem.. nem én voltam.. mert ha én lettem volna, akkor nem jött volna fel bennem a kérdés hogy levágassam. Jó nem azt mondom, hogy most belsőleg is megváltozom, leszámítva azt hogy szabadabbnak érzem magam :) Jobban érzem magam a bőrömben :3

 Szóval köszöntsétek az igazi Maját ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése