2013. április 16., kedd

Hibáztam

 Hát igen.. mit ne mondjak emberek vagyunk, és nap mint nap egyre több hibát követünk el..
 Most szombaton (ha még valaki nem tudná) a saját hibámból ellopták a táskámat.. már mint kiszolgáltatott helyzetben hagytam a cuccaimat.. a helyzetet pedig valaki szívesen kihasználta...
 Kemény 300 ft készpénz volt benne..szóval ő nem sokat nyert rajta, de én sokat veszítettem... a cuccaim amik benne voltak összesen 20.000 forintot értek, plusz még az irataim ha nem kerülnek elő, azokat is újra kell csináltatnom, ami körülbelül 15.000 forintba fog fájni. De nagyon remélem hogy legalább az irataim előkerülnek :)

 Nagyon kiborít ha rá gondolok még mindig, és egy ideig még biztos így is lesz... de már kezdek belenyugodni, hogy ez történt és hogy nincs... Sajnos vennünk kellett egy új bérletet.. :( mert enélkül nem tudnék szabadon járkálni és intézni az ügyeket...

 Szóval hogy ne csak én hanem ti is tanuljatok az én hibámból :)
 NE hordjátok minden iratotokat magatokkal.
 Fénymásolt iratok legyenek nálatok, hogyha azokat ellopják az eredetik meglegyenek :)

 Ne vigyetek magatokkal sok cuccot ha nem muszáj.. elég egy övtáska is amit mindig magadnál tudsz tartani ;)



2 megjegyzés:

  1. Milyen okos *-* am nekem is ellopták nm olyan régen. De nekem a suliból...:/

    VálaszTörlés