2013. április 28., vasárnap

Baleset

 Hümm hol is kezdjem. Előre szólok, hogy ez egy olyan téma ami engem nagyon dühít.. szóval valószínűleg érthetetlenül fogok fogalmazni egy két helyen.
 Ma amikor a buszmegállóban álltam Szimivel, egy kutyus ment a zebra mellett nem sokkal (zöld volt neki), erre jött egy autós és nekiment a kutyának o.O teljesen lesokkolódtam.. és körülöttem mindenki más is.. a kutya ijedtében elrohant... az a durva, hogy az autósnak piros volt, nem hiszem el, hogy nem tudott volna jobban figyelni.. szerencsétlen kutyus, nagyon megijedt.. :O :( és a kedves sofőr halál nyugodtan ült az autóban mintha mi sem történt volna, és megvárta hogy zöld legyen aztán csak elhajtott. A zebrán gyalogolt egy nő, ő beszólt a sofőrnek, és a túloldalt egy autós is ordibált neki, hogy miért nem lehet jobban figyelni (csak csúnyábban mondta).
 Én ezt fel nem tudom fogni... ennyi.. nekimegy egy állatnak, és csak vár egy zöldet és elhajt (mintha semmi nem történt volna).. hol van itt az igazság?!.. tiszta szégyen...


 Ezt csak azért osztottam meg veletek, mert nagyon feldühít ez az egész.. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése