2014. május 2., péntek

Sikeres fellépés és május elseje

 Szerintem nagyon sokan tudjátok, hogy tegnap (máj. 1.) felléptem a dorozsmai majálison. Eléggé izgultam, de nem ment a műsorom rovására. Egy két hibám volt, de a közönségnek nem tűnt fel, mert úgy csináltam mintha nem is lett volna baki.
 Nagyon jól éreztem magam, rengeteg pozitív sőt csak pozitív visszajelzéseket kaptam, még ismeretlen emberektől is. Nagyon jól esett :D . Köszönöm mindenkinek így utólag is. Fényképek nem készültek, csak videók, de videóból kivágtam pár képet, így most azok is vannak.
 Ha minden jól megy a mai nap folyamán felteszek egy videót az internetre a fellépésről, habár nem lett olyan jó minőségű, mert végül telefonnal kellett felvenni. De örülök neki hogy egyáltalán van felvétel róla. :D (köszönöm Szimi)
Dalok amiket előadtam: (címre kattintva meghallgathatjátok)

Glee- Mamma mia (ajánlom meghallgatni nagyon jó feldolgozás)
Bruno Mars- Treasure
Olly Murs- Troublemaker





  Majd a május elsejét Nimivel, és Szimivel töltöttem. Nagyon jól éreztem magam. Már évek óta szerettem volna felülni valamire, de csak most sikerült. Ami nem baj, mert így sokkal jobban élveztem. A lányok az xxl-re is felültek(a rock and roll-on kívül), de én inkább a Rock'n'Roll-t választottam, nekem az szimpatikusabb volt. Mit ne mondjak imádtam. Ami a képen szerintem látszik is.
 Tökéletes délután volt. Köszönöm mindenkinek aki lehetővé tette ezt nekem. :D 



juppííí




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése