2014. május 16., péntek

Ötletes esernyők

 Ha már írok valamiről, úgy érzem illendő utánanéznem.
 Az esernyő körülbelül 3000 éves múlttal rendelkezik. Honnan máshonnan ha nem Egyiptomból származna. Akkor még napellenző ként használták, később vált eső elleni védekezésre. Habár még manapság is előfordul a napernyő, lásd a strandokat.
 A nagy kérdésre: "Melyik volt előbb, a napernyő vagy az esernyő"? Most már tudhatjuk a választ.

Nem sorrendbe vannak, véletlenszerűen számoztam.


1.A szivárványos esernyők nekem egyből elnyerték tetszésemet, hisz egy kis színt visznek az általában szürke esős időbe.

2. Szerintem ez a félig átlátszó, de erdős is nagyon ötletes.



3. Az én kedvem, esős időben is feldobná egy ilyen esernyő.
4. A mintás esernyők igazán viccesek, és őszinték tudnak lenni. Úgy is értelmezhetném az alábbit, mint ami bemutat a rossz időnek. (kinek mi a rossz)

5. Ez is kifejezetten ötletes.
6. Ezen hátast dobtam. Kutyáknak esernyő, pórázra erősítve :')


7. Fénykard *.* Ilyen nekem KELL.


Sajnos csak ennyit találtam, így egy 7-es listát alkotva. Remélem tetszett a kis bejegyzés.



2 megjegyzés: