2014. július 29., kedd

Pár tetoválások / Couple tattoos

 Sziasztok! Úgy döntöttem létrehozok még egy tetoválásos blogbejegyzést. Remélem tetszik, és találtok kedvetekre valókat. 

1. Éhezők viadala. Bocsi, tudom nem valami romatnikus, de nagyon szeretem az éhezők viadalát. :$


2. Puszis tetoválás, szerintem nagyon aranyos. ☻


3. Van pár olyan amit nem igazán értek, vagy a gyakori tetoválásokat magukévá tették így különlegesek. Szerintem minél rikább és egyedibb egy ilyen tetoválás anál jobb.





4. Nekem ezek a kedvenceim. Szerintem nagyon aranyosak.



5. A kulcs és lakat tetoválások nagyon gyakoriak. 

6. Ezek szintén nagyon gyakoriak. "Herceg és Hercegnő"



7. A lehorgonyozás jelképe is nagyon gyakori pár tetoválás.

8. Szerintem ez nagyon édes. A kisujjukra tetovált "promise" szó, a pity finger promise-ra emlékeztet, ami megszeghetetlen. :3








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése