2014. július 12., szombat

A nyaramról + új vlog

 Sziasztok!
 A nyáron még nem is írtam bejegyzést. Ami meglepő mert nyáron a diákoknak több szabadidejük akad, így valamilyen szinten nekem is. Habár kifejezetten jól kitudom használni a szabadidőmet. Mondjuk lustálkodással és munkával is.
 A nyaram jól telik. Már voltam kukoricásban dolgozni, de ezen a héten már nem mentem, "kivettem a szabadságomat". Jövőhéten kezdek a szikin (dolgozni). Egészen augusztus végéig ott fogom tengetni napjaim nagy részét. Remélem hogy idén is olyan jó posztot kapok mint tavaly, és vízőr lehetek meg csúszdáztató.

 A vlogomban bemutattam nektek Zuko Herceget. Ő egy pézsmapatkány. Nagyon okos állatok (a patkányok), taníthatóak trükkökre is. Egyenlőre még csak barátkozik velem, eléggé félős. De láthatóan szabadabban viselkedik már mint eleinte. (tegnap volt azaz eleinte)
 Nézzétek meg a vlogom 4. részét. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése