2014. május 10., szombat

Új hobbi/ Feliratos karkötők

 Már jó ideje rászoktam, arra hogy saját készítésű kiegészítőket hordjak. Nagyon szeretek kreatívkodni. Régóta fűzök karkötőket, és nyakláncokat. Nem gondolná az ember, de ebben is fejlődhet. Mostanra sokkal jobban átlátom, hogy mi-mihez illik(ami a karkötő fűzést illeti).
 Ma mini bizniszbe kezdtem. Iskolába kellett menni, és gondoltam 30 perces órákon, nem csinálunk semmit, így vittem a gyöngyeimet. Órán elkezdtem karkötőt fűzni, és Ivett(osztálytársam) megkért hogy csináljak neki egy Endre feliratú karkötőt. 50 forintért meg is csináltam neki. Majd Regina (másik osztálytársam) is kért 2 karkötőt. Így azt is megcsináltam. (tőle még borravalót is kaptam). Annyi gyöngyöt elhasználtam ma, hogy utánpótlást kellett vennem. De már is szükségem van újakra. Rájöttem hogy 50 forint nem épp kifizetődő, szóval amiket eddig ígértem odaadom 50 forintért, de az újabb karkötőket 100 forintért adom.
 Bármilyen feliratú karkötőt lehet kérni. :D Kék gyöngyökkel, feketékkel, vagy fehérekkel.



2 megjegyzés: