2013. augusztus 22., csütörtök

Az egeres sztori vége (kiscsaj)

 Még régebben írtam egy bejegyzést, melyben leírtam ezt a számomra furcsa jelenséget, miszerint egér volt a lakásunkban. KATT a régebbi bejegyzésért Nem találkoztam az egérkével, csak egyszer láttam elsuhanni az orrom előtt. Majd később arról is írtam egy bejegyzést, hogy nyoma veszett az egérnek(kiscsajnak) mert egy ideje már nem halljuk a jelenlétét.

 Ma anyu pakolászott a kamrában, és hirtelen megszólalt "Maja gyere ide, ezt látnod kell". Amit láttam, teljesen elszomorított :O :( Kiscsaj volt az. Bele esett egy dunsztos üvegbe, amiben elhasznált olaj volt. Megfulladt, az olajban. Borzalmas kínok közt halt meg. JÓÓÓ most ne mondjátok azt hogy "ekkora ügyet csinálni egy egér halálából".. mert számomra igen is megható. Egy ártatlan élet elvesztése. Pláne ilyen körülmények között. Rossz bele gondolni, abba hogy ha bele esnék egy ilyen anyagú dologba, mint az olaj, milyen borzalmas halált halnék. A felszínen sem tudnám magam tartani, mivel, sűrűbb mint a víz. Na de nem is gondolok rá :/
 Már egy ideje ott lehetett :( Sajnálom szegénykét. 


♥♥♥♥

4 megjegyzés: