2012. július 22., vasárnap

Ma találkoztam egy kutyussal

 Hogy őszinte legyek, nekem mindig is a gyengéim voltak az állatok. Amikor kicsi voltam ha láttam egy kóbor kutyát, vittem neki enni, és a tárolóban csináltam nekik kis kuckót, anyunak a tudta nélkül. Vicces volt mert mindig megtalálta az "állataimat" elvégre a kutya ugatott a macska meg nyávogott, és társas házban lakunk, nem nagyon lehet kutyám. Ha felnőtt leszek és lesz egy saját házam, az lesz az első hogy veszek, vagy befogadok egy kutyát. Nagyon hamar megszeretem őket.
 Ezzel a kutyussal is játszottam, meg jól megszeretgettem. Olyan kis édes volt :$ Remélem hogy megtalálja a gazdiját, vagy talál valakit aki be tudja fogadni :S és remélem hogy jól lesz majd :) aggódom érte kicsit.. azt hiszem nagyon megkedveltem pedig csak... fél órát voltam vele :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése