2013. február 28., csütörtök

Hálás vagyok (17. születésnap)

 Nagyon hálás vagyok azért mert ilyen sokan gondoltatok rám :* tegnap írtam a blogomba (ide), hogy ez is csak egy átlagos nap lesz.. hogy őszinte legyek ezt most meg kell cáfoljam, hiszen csodássá tettétek a napomat, amiért tényleg nagyon hálás vagyok :) köszönöm!! csak ennyit szeretnék mondani nem többet :D
 Remélem jó napotok volt! :*



Áhhh a csokik nagyon finomak :$ és ezzel a párnával fogok aludni <3 Mindig veled :D és a felsőő csajok :3 sztem. ma ebbe alszok :D nem akarom levenni :D nah meg a parfüm :D <3 Jajj az angol órai éneklést majdnem elfejetettem :*

2 megjegyzés:

  1. Én is elég sok csokit kaptam néhány héttel ezelőtt a szülinapomon! :P Meg voltam 2x pizzázni, úgyhogy sok pluszkilót is kaptam ajándékba. ×Đ

    VálaszTörlés