2013. február 1., péntek

Egy rossz esés :(

 Ma amikor hazaértem elhatároztam hogy főzök valamit :) feltettem a tésztát és a borsót főni (külön edényekben) .. közben járkáltam a lakásban, és kifutottam a konyhába (nem tudom miért, csak futkározni szoktam :'D ) és hát egy kis víz kiömlött a padlóra, én meg elvágódtam a gáztűzhely mellett, persze mi volt a közelembe amibe kapaszkodhattam? hát persze hogy a forró víz.. és abba kapaszkodtam.. rám borult az egyik edény.. és a bal kezemet csúnyán megégettem :( .. de mázlimra gyorsan feltápászkodtam, az immár vizes padlóról.. és rohantam a fürdőszobába hogy leöblítsem hideg vízzel a kezem.. a durva az hogy jobban fájt az amikor hideg vízzel mostam a kezemet mint amikor a forró víz rám ömlött..
 Szerencsémre nem lesz semmi komoly leszámítva azt hogy pár helyen fel fog puklisodni.. mert hát ügye égési sérülés.. meg most is éget kicsit.. :/
 de ez van, örülök neki nem történt nagyobb baj, és végül még a kaját is sikeresen megcsináltam :3 

 Nah de most megyek leöblítem a kezem megint hideg vízzel, mert éget o.O



2 megjegyzés: