2013. február 23., szombat

Lassan itt a húsvét

 Mivel már közeleg a tavasz, ezért arra gondoltam írok kicsit a húsvétról.. legalább is személyes élményeimről..

 Amikor kicsi voltam, sosem szerettem a húsvétot.. mindig a szemembe folyt a sok kölni, büdös is volt, és unalmas is.. plusz a kaja sem az igazi :) például ott a karácsony, nah.. az már valami a karácsonyi kaják finomak.. de a húsvétiak közül szinte egyik sem tartozik a kedvenceim közé :)
 A legjobb húsvétom talán az volt amikor elmentem délután locsolkodni (egyik barátnőmmel Timivel) :) nah az jó volt :) mert nem untam végig a napot :) meg hát, vicces volt meglocsolni a fiúkat (meg egy két lányt is) Mondjuk nap végére már igazán lerothadtak a lábaim.. de ez van :) két verset mondtam emlékeim szerint :) megpróbálom felidézni őket. "Zöld erdőbe jártam, kék nyuszit láttam, meg akartam fogni, kiderült hogy zokni, szabad e locsolni" meg valami ilyesmit "klassz ferrarival jöttem, 20 métert fékeztem, jó vagyok szép, és laza, locsoljak vagy húzzak haza" .. valami ilyesmi volt de nem emlékszem már annyira :)
 Szóval ennyit erről, a lényeg hogy a húsvét sosem tartozott a kedvenceim közé :)

igen, ez egy ősrégi kép rólam ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése