2014. november 16., vasárnap

Meghan Trainor (all about that bass)

 Sziasztok!
 Rég írtam bejegyzést, pedig lett volna miről (upsz ellustultam). Próbálom behozni magam, de talán tudjátok páran, rádió műsort vezetek a KATT rádiónál, és oda is készülgetek témákkal, plusz a vlogot is csinálgatom, nah meg idén érettségizem.

 Ma úgy döntöttem, hogy egy feltörekvő énekesről fogok írni Meghan Trainor-ról. Ha valaki nem tudná kiről beszélek hallgassátok meg ezt a dalt: Meghan Trainor- All about that bass
 Azért írok erről a lányról, mert egyszerűen megfogott ez a dala. Az amiről szól.
 "Anyukám azt mondta, ne aggódj a méreted miatt, a pasik jobban szeretik a nagyobb popsit ölelni éjszaka" (idézet a dalból).
 Talán nem pont ezzel a szóhasználattal, de teljesen igaza van. És ez az ami tetszik ebben a dalban nagyon.




 Nem tudom ti hány évesnek néztétek őt, de én legalább 25-nek. Ha ti is így vagytok vele most meg fogtok lepődni mert a hölgyemény 1993 dec. 22.-én született.
 18 éves korában aláírt egy szerződést, amivel megkezdődött a hírnév felé vezető útja.
 Dalok amiket érdemes meghallgatni tőle: (Katt a címekre)
Dear future husband
Title
Stay with me (feldolgozás)




 A fiatal lány álma, az hogy Rihannának írhasson egy dalt.


 Amikor elterveztem hogy Meghanról írok bejegyzést nem számítottam arra hogy ilyen kevés dolgot találok majd. :O Sajnos ennyivel kell zárnom a bejegyzést. :(
 Remélem legközelebb többet tudok nyújtani. 



"Minden részed tökéletes tetőtől talpig"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése