2018. január 8., hétfő

2017 évértékelő


Sziasztok!
 Tavaly is készítettem egy blogbejegyzést amolyan évértékelőt a 2016-os évemről.
 Most megpróbálok egy hasonlót kreálni 2017 ről.



18 vlogvideót készítettem

 Legnépszerűbbek:

Fiú vagy Lány vagyok

Új tetoválás
Szalagavató


6 cover videó

 Legnépszerűbbek:

Hiro - Párizs
Rockabye
Április


4 saját dal

 Legnépszerűbbek:


Egyéb



Megszereztem a jogosítványomat.
Elvégeztem a szakács szakmát.

♥ 06.02. ♥

2017-ben háromszor jártam Németországban, és különböző városokban dolgoztam. 

Vásároltam egy gitárt. (cort)

Vásároltam egy kismotort (Tauris Samba)
Pocsolya nevű kis patkányom, sikeres műtéten esett túl. (emlő daganat)


Első közös karácsonyom a testvéreimmel.

Több mint 8 000 feliratkozó youtube-on. Köszönöm szépen! ♥

Sikerekben gazdag új évet kívánok mindenkinek! 

uí.: Természetesen 2017 sokkal többről szólt, de így nagyjából ezek a főbb dolgok amiket meg tudok említeni. ☺



1 megjegyzés:

  1. Артур Борис vagyok, az Orosz Köztársaság lakója / állampolgára. 52 éves vagyok, vállalkozó / üzletember. Egyszer nehézségeim voltak a projektem / vállalkozásom finanszírozásában, ha nem egy jó barátom, aki bemutatott Benjamin Lee úrnak, hogy kapjon egy 250 000 USD értékű hitelt a cégétől. Amikor kapcsolatba léptem velük, mindössze öt munkanapra volt szükség ahhoz, hogy a hitelezési folyamatom elkészüljön és a számlámra kerüljön. Még rossz hitelelőzmények mellett is kínálják Önnek szolgáltatását. Emellett mindenféle kölcsönt kínálnak, például üzleti hiteleket, lakáshiteleket, személyi kölcsönöket, autókölcsönöket. Nem tudom, hogyan köszönjem meg nekik, amit értem tettek, de Isten megjutalmazza őket dicsőségében gazdagsága szerint. Ha sürgős pénzügyi segítségre van szüksége, vegye fel velük a kapcsolatot ma e-mailben: 247officedept@gmail.com WhatsApp információ ... + 1-989-394-3740

    VálaszTörlés