2012. június 26., kedd

Anyu néha eléggé felidegesít

  Ha nem csinálok meg valamit az a baj, ha megcsinálom a dolgom, akkor azt rosszul csinálom. Amit egyik nap mond, másnapra elfelejti. Mindig csak hirtelen bejelenti a dolgokat, most mi lemegyünk füvetnyírni....vagy MOST takarítsd ki a szobádat, porszívózz fel a folyosón... stb.... sűrűn van az hogy nem szól előre és ez zavar... mert nem készülök rá -.- attól még hogy pont nincs dolgom akkor is zavar hogy nem így képzeltem a mai napot.
 Ha elmondom neki hogy én nekem jövőhét kedden próbára kell mennem, elfelejti, majd megkérdezi hogy hol voltál... miért nem szóltál...
 De persze mindenkinek vannak hibái... én szeretem, nagyon szeretem anyut... nagyon zavar hogy dohányzik, de elfogadom, mert mindenkinek vannak hibái. Félek hogy az én "hibáimat" nem fogja tudni elfogadni.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése