2012. június 28., csütörtök

Az elkényeztetett népnek


Azt hiszed jobb vagy mert jobb helyre születtél,
Pedig semmivel sem vagy több mint én.
Nem szidlak azért amiről nem tehetsz,
De az már felháborít hogy kinevetsz.
Én legalább gerinces élőlény vagyok,
A szemedbe mondom hogy leszarom.

Anyuci apuci neked mindent megvesz,
Persze tudom te erről nem tehetsz,
Semmivel sem vagyok több mint te,
De azt aki nincstelen ne nézd le.
Nem mind egy hogy mercedes benzben
Vagy esetleg egy olcsó szakadt cipőben.

Nem a te hibád hogy el vagy kényeztetve,
De a gondolkodásodon változtatnod kéne.
Eldobod a mocskos szemeted
Pedig a szemetes ott van melletted,
Azt mondod erre van a takarító,
Tudod ez nagyon elszomorító.

Ha valamit akarsz megkapod,
Miközben kisujjad se mozdítod,
Én mindenemért megküzdök,
Miközben egyre csak erősödök.
Most úgy mondom mint barátod,
Anyuci apuci nem lesz mindig ott.

Előbb utóbb neked is küzdened kell,
És akkor se feledd el,
Hogy egykor nevettél azokon,
Akiknek nem volt márkajel a táskájukon.
Ne sajnáltasd magad, így is sajnállak
Tudod eléggé szánalmas vagy.

Azt hiszem ennyi volt a mondandóm,
Látod egyre rövidebb minden sor.
Lényeg hogy egyenlők vagyunk,
Ugyan annyit ér a szavunk!
Remélem elgondolkozol,
És megérted miről szól,
Ez a pár sor... :)

by.: Maja      kelt.: 2012. jún. 28

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése