2013. március 17., vasárnap

Rövid hajam volt/Nem megyek suliba

 Huuhhh azt álmodtam hogy megmagyarázhatatlan okból elkezdtem borotválni a fejem jobb oldalát. (azt az oldalát ahol lelapítva hordom a hajam) és tök jó volt.. nagyon tetszett :D tudjátok ez a félig leborotvált haj... ahj.. annyira jó volna a rövid haj.. de egyszerűen nem merem vagy nem tudom.. ez egy hosszú időszak lesz, mire véglegesen eldöntöm mi legyen a hajammal. 
 Jah.. majd el is felejtettem. Ma nem megyek iskolába, mert kicsit rosszul érzem magam. Kicsit megfáztam, és úgy döntöttem hogy inkább az elején kipihenem magam...mert ha ma bemegyek suliba, az is lehet hogy csak rosszabb lesz. ezért inkább itthon maradok, hogy megelőzzem a bajt. Mert az elmúlt napokban csak egyre rosszabb lett...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése