2013. december 30., hétfő

Az év FAKE átverése (ask.fm)


 Az ask.fm rengeteg "celebet" gyártott nekünk. Olyan embereket ismerhettünk meg akikről eddig életünkben nem hallottunk, még is megfogtak minket a történeteikkel, válaszaikkal, és ezért sokukra felnéztünk.
 Ám, ez is azok az oldalak közé tartozik, ahol bárki kiadhatja magát, valaki másnak. Ezzel sokan vissza is éltek.


 Biztos vagyok benne, hogy sokan hallottátok már azt a nevet hogy Ács Szabi, vagy Hajnal Ádám. Megismerhettük őket az ask.fm-en, és nagyon sokan felnéztünk rájuk, mostanáig. Ugyanis kiderült, hogy valaki facebookon, és ask.fm-en egyaránt meghamisított egy egész családot és baráti társaságot. 
 Kiderült, valójában nem léteznek. Legalább is nem ebben a formában. Ők külföldön élő emberek, és az ő képeiket használták fel, ismeretlen okokból. A srác elmondta, hogy a történetek 80%-a valós, csak más-más nevekkel. (Lásd amit ő írt lentebb)
 Szóval ez egy csodás tanulság, hogy nem szabad hinni még a szemünknek sem. Rengetegen megbíztak ezekben a srácokban, és sok olyan dolgot meséltek el nekik amik magán jellegűek. Akik megbíztak bennük, azt hitték tudták kikben bíznak. Ám lehullt a lepel.

 Nem tudom mi volt a célotok srácok, de remélem sikerült. 
Az igazi "Szabi" twittere: BradleyKShelton
"Dávid" nevezetű barátjuk:
DT190
 Egy lány folytatott a sráccal beszélgetést facebookon, ahol színt vallott a fake. Itt lent láthattok egy két részletet a beszélgetésből.

 Akár kik is ez a srácok, biztos nem lehetnek rossz emberek, mert sokan megkedvelték őket, azért akik, ahogyan írtak, a képek, pedig csak képek, ha nem áll mögöttük senki. Kár, hogy pár sztori nem igaz abból amit „Szabi” írt, mert mi azokat a sztorikat is a személyiségüknek tudtuk. Sokan csalódottak, de fel a fejjel.


 Azért gratulálnom kell a srácoknak hogy majdnem 1 teljes évig tartották a látszatot.

Forrás: Szabika és Ádám found true love < facebook csoport

15 megjegyzés:

  1. Azért én nagyon kíváncsi lennék arra,hogy valójában kik is voltak ők?Milyen emberek?És még arra is nagyon megszeretném tudni a választ,hogy miért volt ez jó nekik?Hogy hazudtak az embereknek akik szerették őket?Ennire unatkoztak vagy miért?! Mivel én nagyon szerettem ,,Szabiékat,, még arra gondoltam,hogy nem lehet,hogy azért csinálták ezt,hogy megismertessék a magyarokkal ezt a 2 fiút?
    De ez is csak reménykedés..biztos csak arról van szó,hogy 2 unatkozó ember keresett 2 helyes pasit,lemásolták az életüket és mikor népszerűek lettek,élvezték a sikert.
    Egy volt Szadámista.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én arra gondoltam, hogy saját arcukat nem merték vállalni(különböző okok miatt), de viszont a történeteiket szerették volna megosztani másokkal. Talán segíteni akartak hasonló helyzetű embereken :) Ki tujda. De nem vagy egyedül ezekkel a kérdésekkel :)

      Törlés
    2. Azért bármennyire is rossz dolgot csináltak,mégis sok ember megszerette őket a válaszaik miatt.Csak azt nem értem miért kellett ehhez ,,ellopni,, egy családot?Írhattak volna saját magukról,arc nélkül.De nagyon remélem(mert én jó embereknek ismertem meg őket),hogy egyszer visszajönnek valamelyik közösségi oldara és elmagyarázzák,hogy mi is volt ez és bocsánatot kérnek attól a rengeteg embertől akiket bántottak.Én nagyon csalódott vagyok,de ha kapnék tőlük egy viszonylag értelmes magyarázatot és bocsánatkérést akkor talán könnyebben meg tudnék bocsátani,bár...:/ Na mindegy ezt még meglátjuk.
      Innen kérem azokat,hogy akik bármit tudnak róluk,szóljanak!:)
      Egyébként jó ez az oldal,összeszedettek az írások:)
      Egy volt Szadámista.:(

      Törlés
    3. Nah igen, én is remélem :) köszönöm :)

      Törlés
  2. pedig nagyon is felnéztem rájuk :// azt hittem minden igaz és milyen jó hogy végre van egy meleg pár a köztudatban akik felvállalják magukat és boldogok ... de valami ésszerű okuk biztosan volt !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokan vannak egy véleményen veled, köztük én is :)

      Törlés
  3. Ez sajnos mind igaz. ;_; Most csalódtam, de hát ez van. Történnek ilyenek. A legszebb az egészben, hogy Én is jól pofára estem, mert elhittem. Túl szép volt, hogy igaz legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért teljesen ne keseredjünk el!Mi az,hogy túl szép,hogy igaz legyen?!! NEM! Valóban létezik ez a két fiú!Valóban melegek és tényleg felvallálják magukat midenki elött! A történetek nagy része létezhet,mivel az ajandékok valósak voltak és szerintem még ennél szebb és meghatóbb dolgokat is csinálhattak!:)) Egyébként nagyon kedves mind a két igazi srác:) Ha eddig Szabi és Ádám volt a példakép akkor most legyenek az igaziak!:):)

      Törlés
  4. Felfedte magát a fake!
    Nem mondhatom el, hogy ki, hol, merre, de megtaláltam :)

    VálaszTörlés
  5. Visszatért ,,Szabi"!:)) Mindenki megnyugtatásárá mondom,hogy egy csodálatos fiú aki fakelt,viszont rengeteg rossz dolog történt vele,olyan dolgok,amiket el sem tudtok képzelni.Valószínűleg a saját gondjai elöl menekült egy szebb világba.:) Nincs itt szó semmilyen unatkozásról vagy elmebetegségről.Ez az egész Ácsszabi dolog,túl szép és jó volt ahoz,hogy ilyen szörnyen végetérjen. Itt a vége,boldog vége:))

    VálaszTörlés
  6. "Szabi" valóban egy csodálatos fiú, és érthető miért csinálta ezt. De ha úgy vesszük nem voltak fakék, mindössze a képeket lopták. Szabinak adta az összes gondolatát, ott élte ki magát... Jobb volt neki "Ács Szabinak" lennie, minthogy a rideg valóságban éljen.
    Hogy miért?
    Mert iszonyatos szenvedéseket él(t) át.

    VálaszTörlés
  7. és szabi alexként is becsapta az embereket....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok fake nem tudja abbahagyni a fakelést :/

      Törlés
    2. Kedves 2014 december 9-i hozzaszolo! Hogy erted azt hogy alexkent is becsapta az embereket? Fontos lenne a valaszod koszonom!

      Törlés
  8. https://facebook.com/shineedori elvileg ő a fő kolompos :D

    VálaszTörlés