2013. december 31., kedd

Az év utolsó bejegyzése

 Az évet kevesebb mint 10.000 blog megtekintéssel indítottam, ám most közel 24.000-szer kattintottatok a blogomra. Nagyon szépen köszönöm :D Hálás vagyok érte *-*


 A legelső bejegyzésem: 2011 április 28-án hoztam létre, akkor még csak úgy gondoltam, hogy dalszövegeim és verseim osztom majd meg. De végül a blogom címére "amihez épp kedvem van" hallgattam.  Szóval mindenről írok ami érdekel, és szerintem érdekes. A statisztika szerint ti is érdekesnek tartjátok ezeket :D aminek felettébb örülök. :D

 Az idei legnépszerűbb bejegyzések:
-Ask.fm beszólások
-Interjú "Mr. Forrónaci"-val
-Az év FAKE átverése (ask.fm)
-Látványosság lettem

-Larry Stylinson avagy Harry Styles és Louis Tomlinson kapcsolata
-Sztárok tetoválásai (jelentésükkel)

 Ami a zenélést illeti rengeteget gitároztam, és örömmel közlöm fejlődőképes vagyok. A 2013-as évben 4 saját dalt osztottam meg veletek, köztük az első angol nyelvűeket és két cover videót is.

 Szóval amit mondani akarok, ez az év szerintem jó volt. Remélem a következő is az lesz :D Tartsátok be az újévi fogadalmatokat(már ha van).
 Én már rég fogadtam meg bármit is újév alkalmából, de most 2 is van :D Az első az, hogy jobban ráfekszem a zenélésre, a második pedig, hogy ledolgozok egy kis zsírt :D

 Sok sikert mindenkinek, és boldog újévet :*


 Pápá 2013 ♥









  Sok számomra hihetetlen dolog történt velem idén. Ez az év emlékezetes marad számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése