2020. július 15., szerda

Atya te jó ég...

  Csak most tűnt fel, hogy milyen rég tettem közzé bejegyzést. Tudom már nem nagyon olvassák a blogom, hisz minden felületen megtalálható vagyok egy sokkal aktívabb formában. Én azért sűrűn ránézek a blogra, csak bejegyzést nem teszek közzé.
  Szóval most hogy megláttam 2 éve nem írtam ide semmit, billentyűzetet ragadtam.

  Idén nyáron elkezdtem kiadni az ELSŐ albumomat. Az album a Virágnyelven címet viseli, az első dal pedig már megtalálható a youtube csatornámon. (PIPACS). Holnap pedig jön az új dal is (SZEGFŰ). Eredeti terv szerint minden hónap 15.-én jött volna egy dal, de sajnos előre nem látható csúszás miatt a Szegfű csak holnap jön. Remélem, hogy tetszik majd !
  A Pipacs pedig lehengerlő nézettséget tudhat magáénak. Egy hónap alatt súrolja a 10 000 megtekintést. Tudom ez nagyon sokaknak csak apró szám, viszont nekem ez óriási teljesítmény. Köszönet mindenkinek aki szánt rá időt !
 Szép napot nektek! ♥☺

1 megjegyzés:

  1. Артур Борис vagyok, az Orosz Köztársaság lakója / állampolgára. 52 éves vagyok, vállalkozó / üzletember. Egyszer nehézségeim voltak a projektem / vállalkozásom finanszírozásában, ha nem egy jó barátom, aki bemutatott Benjamin Lee úrnak, hogy kapjon egy 250 000 USD értékű hitelt a cégétől. Amikor kapcsolatba léptem velük, mindössze öt munkanapra volt szükség ahhoz, hogy a hitelezési folyamatom elkészüljön és a számlámra kerüljön. Még rossz hitelelőzmények mellett is kínálják Önnek szolgáltatását. Emellett mindenféle kölcsönt kínálnak, például üzleti hiteleket, lakáshiteleket, személyi kölcsönöket, autókölcsönöket. Nem tudom, hogyan köszönjem meg nekik, amit értem tettek, de Isten megjutalmazza őket dicsőségében gazdagsága szerint. Ha sürgős pénzügyi segítségre van szüksége, vegye fel velük a kapcsolatot ma e-mailben: 247officedept@gmail.com WhatsApp információ ... + 1-989-394-3740

    VálaszTörlés