2013. június 21., péntek

Az angol érettségim

 Ma volt a szóbeli része az érettségimnek :D Mit ne mondjak, bementem a suliba, és ugyan sokat kellett várni már nagyon izgatott voltam, hogy minket is behívjanak :) A mi osztályunkból ma én voltam a második sorra kerülő :3 behívtak minket a vizsga terembe, egyik osztálytársammal :) ott le kellett ülnünk egy-egy padhoz, és csöndben várnunk kellett :) fájt a torkom ezért néha köhögtem :$ de azért csendben voltam :D
 Az osztálytársamra került a sor :) Először figyelemmel kísértem az ő és angol tanárnőm beszélgetését, de hát annyira izgatott voltam már, hogy nem tudtam koncentrálni, csak arra hogy miket mondjak majd, vicces mert pont azokra gondoltam előtte amiket húztam :D Nem izgultam, egyszerűen már ott akartam ülni :D és mondani a magamét (angolul)..
 Én következtem :3 erősen és gyorsan dobogott a szívem, de még mindig nem izgultam :D a 9-est húztam. Tanárnő kérdezte melyik tételt húztam. Magamban villámgyorsan elszámoltam kilencig és kimondtam a számot angolul :D (nem jutott eszembe :$ muszáj volt számolnom xD )
 A környezet védelemről kérdeztek, a zenéről meg a nyaralásról :) A szituációm az volt amikor egy francia család fel akart fogadni egy angol tanárt (aki a szituációban én voltam) :D A képleírásom egy gyors és egy átlagos étterem volt :)
 Nagyon sokat beszéltem. Aztán tanárnő mondta hogy "this is the end of your exam" én meg így nézek :O és mondtam angolul hogy: tényleg :( pedig még szeretnék beszélni :D
 Szerintem nagyon jól sikerült :D és meg van az angol 4-es érettségim, mert ügye 18 pont kell a négyeshez, amit szerintem most a szóbelin meg is szereztem :D ma délután 4-kor tudom meg az eredményt :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése