2013. június 6., csütörtök

Hamarosan új dalok!

 Nah jó skacok, kicsit lassabban haladtam mint hittem :)
 Nagyon sokat dolgoztam az új dalaimon, amikre az utolsó fázis még mindig vár. A feléneklés :) Megírni nem volt sok idő, de ahhoz, hogy felénekelhessem őket mikrofon kell :) és ehhez sokat kellett dolgoznom :) de a munka meghozta gyümölcsét :) már ki is néztem a mikrofont :) remélhetőleg minél hamarabb itt lesz nálam, hogy el tudjak kezdeni dolgozni a dalokon :)
 Remélem tetszeni fognak a dalok :) 


 Ha minden tökéletesen megy már ebben a hónapban el tudok kezdeni dolgozni rajtuk :)

7 megjegyzés:

  1. tartsd meg magadnak őket, jobb lesz mindenkinek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem bírtad ki igaz? nézd én legalább próbálkozom, és ha nem tetszenek, így jártam.. sokak már várják őket :) és ha nem tetszik majd sokaknak, akkor majd többet gyakorolok, hogy jobbakat írjak :) de azért kedves vagy hogy szenteltél rám az idődből :)

      Törlés
  2. Váradi Vivien2013. június 7. 9:29

    :)) örülök

    VálaszTörlés
  3. Most bele hallgattam a dalaidba és nekem tetszetek. :) Nagyon jók! :) Várom a további dalaidat is! :) Sok sikert hozzájuk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :D remélem az újak is tetszeni fogank :D

      Törlés
  4. sűrgősen befognám a pofámat kedves névtelen! szánalom vagy a köbön! :) legalább felvállalnád, hogy ki vagy és majd akkor legyen ekkora a pofád, hogy ha te is leteszel valamit az asztalra, mert Majának gyönyörű hangja van és nagyon jók a szövegek és ő legalább már elért valamit ;) mellesleg különbözőek vagyunk nem mindenkinek tetszhet az ami, de hülye akinek ez nem tetszik!! Maja csak így tovább én imádom a szövegeidet és a hangod is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :* igazán nem kellett volna :)

      Törlés