2013. június 11., kedd

Túl rövid haj

 Tegnap nagyon rossz napom volt, és gondoltam, hátha jobban érzem majd magam, ha vágatok a hajamból, mert oldalt már nagyon nagy volt :) elmentem tehát fodrászhoz.
 Tyűűűhhaaa.. mit ne mondjak, amikor azt mondtam a fodrásznak, hogy rövidebbre szeretném, nem egészen erre gondoltam. És szerintem valójában ő sem, mert volt egy pillanat amikor ijedten felsóhajtott, szerintem akkor belevágott, mert mondta hogy rövidre vágja.. akkor már éreztem hogy nincs minden rendben :)
 Tehát most egy hétig hagyma fejjel kell élnem :( tegnap amikor hazaértem, belenéztem a tükörbe és elsírtam magam.. sokszor éreztem már magamat csúnyának, de most kivételesen rosszul érzem magam.. mondjuk mivel már nem tudok mit tenni, igyekszem viccesen felfogni :) és viccelődök vele hogy golyó fej vagyok, meg hagyma :)
 Amúgy egy két embernek még tetszett is..
 Anyukám azt mondta hogy "te nem is vagy lány, te fiú vagy :O " kisebbik bátyám pedig azt mondta hogy ő a helyembe nem menne sehová egy ideig. És ez még nem is nagy dolog, mert jó hogy őszinték az emberek, de amikor egy igen fontos ember egymás után 8x elismétli hogy szörnyű, akkor már a rosszul lét kerülget. És akkor még ne is beszéljünk arról akik kinevettek.. :(
 De most már mind egy :) sikerült viccesen felfognom :D és jót elhülyülök vele hogy hagyma vagyok :D 




Köszönöm azoknak akik ma és tegnap végig hallgatták a sok nyafogásom, mert erre már tényleg nincs más szó :) bocsánat :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése