2013. június 13., csütörtök

Szégyenfolt

 Nah remek.. mit ne mondjak..
 Félévkor megbuktam matekból.. nagyon rossz érzés volt, mert még sosem buktam meg, sem félévkor sem év végén semmiből sem.
 Második félévben kicsivel jobban igyekeztem. A dolgozataim jobban sikerültek, igaz hogy ez egy kis segítségnek is köszönhető volt, de azért valamivel jobban kapiskáltam az anyagrészeket mint első félévben :) A legtöbb dolgozatom 2-es lett (nálam az jó) sőt még egy 4-es dolgozatom is lett :) Úgy éreztem hogy remek meg van az év végi kettesem :) kiszámoltam az átlagom, és tudtam már csak egy 2-es kell ahhoz hogy átmenjek matekból. Elég jól sikerült a dolgozatom, és már majdnem 100%-ig biztos voltam benne hogy meg lesz a jobb jegy. Igen ám.... el jött a csodálatos nap mikor kikaptuk a dolgozatot. Hányas lett?!!!  :OOO 1-es... hány pont választotta el a kettestől???! 1!!! Szóval remek.. elmondhatom magamról hogy 1 ponton múlt az év végi matek kettesem.
 Sosem voltam az a fajta aki a tanárt hibáztatta, ha tudta hogy nem adott bele anyait apait.. és tény, nem adtam a matek megtanulásába sokat. És rengeteg kifogásom lenne miért is nem volt kedvem hozzá vagy hogy miért nem volt időm rá vagy ilyenek.. de ezek csak kifogások lennének.. senkire nem mutathatok csak magamra..

 De beletörődtem, nincs más hátra mint pótvizsga. Ez miatt nem fogom magam rosszul érezni. Elmegyek ettől független nyáron dolgozni, és majd fizetek egy matek tanárt is hogy segítsen :) Amúgy is ezt csináltam egész évben. Suliba jártam, és dolgoztam is. :) Most miért ne tudnám megcsinálni ugyan ezt? Pláne hogy most már csak egy tantárgyra kell tanulnom, hisz a többiből mind átmentem, sőt elég jó eredménnyel végeztem egy kettőből ^^
 Szóval nem keseredek el. Ez van ezt kell szeretni. Lehet hogy így jobban is jártam, mert legalább tutira megtanulom az anyagot, és az érettségin is jobban fog menni :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése