2012. november 21., szerda

A gondolat ereje

 öö igazából egy személyes élményemet akarom elmesélni :)
 Szóval akkor kezdődött amikor olyan 8 éves lehettem, az általános iskolában, imádtam énekelni, de nem énekeltem jól, és a többiek "piszkáltak" is ez miatt, olyanokat mondtak hogy nagyon rosszul énekelek (más szavakkal) és hogy soha nem leszek énekes, és ha fellépek a suliban, megdobálnak paradicsommal. De hogy őszinte legyek hálásnak kell lennem azoknak akik ilyeneket mondtak mert, ennek köszönhetően én mégjobban akartam, be akartam bizonyítani hogy jó vagyok (amúgy akik ilyeneket mondtak már elismerték hogy tudok valamit :3 ).
 A szobámban minden nap énekeltem, és elképzeltem ahogy rengeteg embernek énekelek, a régi naplómba is folyton ezt írtam. És hát a gondolat ereje, jó nem azt mondom hogy nem kell érte semmit se csinálni és a sült galamb (vagy mi) a szádbarepül, hanem igen is, meg kell érte küzdeni de mindig pozitívan kell hozzáálni. És hinni magunkban. Hiszen hogy is van? Hiába imátkozol ha nem hiszel Istenben. Jó most nem akarok áttérni a vallási témára, mert arról regény tudnék írni (nem valami pozitívat). Csak egy jó példát tártam elétek.
 Remélem megértitek, és elhiszitek magatokról hogy jók vagytok.
 Ajánlanék pár filmet (youtube on fennt vannak).: A gondolat ereje, A titok, Éld az életed(feliratos). Az utóbbit nem láttam, csak elkezdtem úgy hogy most azt folytatom, de biztos nagyon jó. A felirat egy két helyen rossz, de azért a lényeg megvan :)


UÍ.: Mivel én rengeteget gondolok arra hogy találkozok Miley-val, és rengetegszer elképzelem, hogy beszélek vele, elhihetitek hogy találkozni fogok vele, de ha ti nem hiszitek az nekem oly mind1 mert én hiszek benne, és olyan biztos vagyok abban hogy találkozni fogok Mileyval hogy az hihetetlen :) Majd teszek fel közös képeket :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése