2012. november 3., szombat

Tartalmas nap

 Igazából nem igen szoktam így leírni a napjaimat a blogba :) mert hát kit érdekel :D de most ezt leírom :) csak úgy magamnak emlékbe ;)
 Ma értem haza szolnokról, teli ihlettel :) az a kis "kiruccanás" meghozta gyümölcsét :) írtam egy angol dalt, még egy-két részlete nyers de azt majd holnap megcsinálom mert kicsit fáradt vagyok :) remélem hogy majd Daninak is megfelel a szöveg, és nem kell majd rajta sokat változtatni :) mert szerintem ez így jó :) ez a zene kicsit bulizósabb, és pörgősebb lesz mint az első két dalom :) remélem hogy hamarossan meg tudom nektek mutatni :) addig is hallgassátok a régieket ;)
 Amúgy ma voltam a temetőben anyuval :) mást nagyon nem csináltam, mert a zene a hatalmába kerített és azzal foglalkoztam délután 5-től úgy este 9-ig ;) a napom többi részét meg már tudjátok, utazás :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése