2012. november 4., vasárnap

Akit szeretek azért mindent megteszek

Útra kel a lelkem,
Hogy megtalálja szerelmem.                        
Szívem ugyan elvesztettem,
Egy nap majd visszaszerzem.

Évek óta érted harcolok,                                      
S talán egyszer elbukok.
A szívem a szívedért dobog,
Érzem nélküled meghalok.

Mi lenne, ha nem lenne távolság?
Talán, a tájat nem borítaná szárazság?
Szíved cselesen elrabolnám,                                            
Baja nem esne, nem hagynám!

Minden nap azt kívánom,                                
Hogy veled lehessek egy szép napon.
Vajon érzed a hiányom?
Esküszöm, nem hagyom,
hogy pár ezer méter elválasszon.

Ajándékba kaptam a hangom,
Ezt elveszni nem engedem,
Mert eljuttat hozzád egy napon.
Amiért én mindent megteszek.



uí.: Tudom hogy az utolsó versszak, nem igazán rímel... de ez van ;)





2 megjegyzés:

  1. jézus isten Maya! :-O régebben én is pont ilyen témájú szerelmes verseket írtam :D

    VálaszTörlés