2012. november 27., kedd

Két kép rólam ahol ki vagyok sminkelve

 Mivel sokan kíváncsiak voltatok arra hogy nézek ki sminkel, és mivel "egyezséget" kötöttem Brigivel, ezért feltettem két képet facebookra ahol ki vagyok sminkelve, és persze ez is az egyezséghez tartozik, hogy kitegyem a blogba... mondjuk, nem állt szándékomban ezt megcsinálni, és Briginek se volt kedve megcsinálni az ő részét az "egyezségnek"... de mivel felkötötte a haját copfba.. ezért végül "belementem" KÉNYSZERÍTETTEK #Đ csak vicceltem.. :) önszántamból csináltam :) de kb ha 10 percig volt rajtam.. már irritálta a szemem :)



Sosem értettem azokat akik bemutatnak egy képen... de most én is bemutatok ezen a képen természetesen Briginek :P :D ..l.. :D szóval nem a világnak.. senki ne vegye magára :)



2 megjegyzés:

  1. pedig neked is tök jól áll a smink :D én mondjuk élni sem tudok smink nélkül ^^

    VálaszTörlés
  2. #Đ nekem irritálja a szemem... meg nem tom.. nem érzem úgy hogy szükségem lenne rá :)

    VálaszTörlés