2012. november 21., szerda

Rájöttem mi a probléma (biosz házidoga)

 Kaptunk házidolgozatot biológiából. 3 egyszerű témáról kell elmondanunk a véleményünk a saját szavainkal.
1. Az leszek amit eszek.
2. érzelmeim rabja vagyok.
3. a tudat hatalma.

Az utóbbiról egy előző bejegyzésemben írtam :)
 Szóval jópáran az osztályból, vagy más osztályból azt mondják hogy nem tudják megcsinálni.. és én nem értem, hogy miért... saját szavakkal, csak a véleményünket kell elmondani, ráadásul úgy hogy előtte még egy filmet is megnéztünk az órákon amiből ötletet is lehetne lopni. És rájöttem. Azért nem tudják megcsinálni mert szabadjára vannak engedve. Azt írsz amit akarsz. Manapság az embereknek minden meg van mondva, a szályukba van rágva. Csináld meg ezt meg azt de így kell, és kész. De ez más itt úgy csinálod ahogy akarod. És itt lesz észrevehető a kreativitás hiány. Pedig tényleg egyszerű a feladat. ... A lényeg hogy sok sikert az elkészítéséhez... csak a véleményed, amit gondolsz. Meg van engedve hogy azt írd amit gondolsz, nincs jó és rossz válasz :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése