2012. november 14., szerda

Rég írtam

 Bocsánat hogy régen írtam a blogba, igyekszem azért ;)
 Mostanában nem történt semmi érdekes. Írtam egy angol dalt, ami még nyers, és dolgoznom kell vele sokat, mert vokál részt még nem találtam ki, pedig szükséges ;)
 Nagyon sokat énekeltem mostanában, még annál is többet mint amennyit szokta, de most valami vacak ráment a torkomra, és nagyon fáj :( ma este is arra ébredtem hogy kapar a torkom, és hogy alig kapok levegőt, ekkor kirohantam a konyhába, és ittam egy kis gyógyszert, ami a torkomra való, majd behoztam egy pohár vizet arra az esetre ha meginnt fulladnék. :) Túl fogom élni, és hamar ki fogok belőle gyógyulni ;) tudom, mert erős a szervezetem :) nem kell sok idő :)
 Addig is elárulom hogy Emeli Sandé-tól tanulom a read all about it-et, és P!NK-től a try-t :) mind a két dalt nagyon szeretem. Ha sikerül jól megtanulnom, akkor majd talán csinálok belőle egy home videót :)
 De addig is gyógyulgatok, és igyekszem nem megeröltetni a hangom ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése