2012. november 8., csütörtök

Az ask.fm veszélyes?

 Na lássuk csak.. Ez csak az én véleményem, jogod van eldönteni, hogy egyet értesz-e vele vagy sem.
 Szerintem mielőtt csinálsz ask.fm-et jól gondold át az egészet. Mert elég nagy hülyeségeket kérdeznek majd tőled. Pl.: a fehérnemüddel kapcsolatosan. << Amivel nincs is gond mert olyasmit írsz, hogy "közöd, titok stb." De olyan dolgokra is válaszolsz, amikről nem gondolod hogy veszélyesek lennének rád nézve.
 Vagy akár a szüleid rábukkanhatnak erre az oldaladra, és meglátják milyen kérdéseket tesznek fel, kitérnek a hitükből. Egy idő után így is úgy is rá fogsz unni, mert egyre kevesebben fognak kérdezni.
 Én is szoktam kérdezni, de nem ilyen hülyeségeket, és elég ritkán. Mondjuk névtelenül trollkodni jó dolog ^^



 Szóval én csak annyit mondok, menj próbáld ki, ha érdekel. Döntsd el, hogy tetszik-e. De vigyázz mit válaszolsz ;)



2 megjegyzés:

  1. Ilyesmiket már én is olvastam valakinél ask.fm-en. Be vagyok regisztrálva, de tiszta hülyeség az egész! ×Đ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sztem is fölös.. :) egy két hét azt ráunsz :)

      Törlés