2012. november 3., szombat

Szolnokról

 Huhha elég furcsa ismét a gép előtt ülni majd egy hét után :)
 Hááát nagyon jól éreztem magam, jó volt kicsit kikapcsolódni. Pár új élménnyel gazdagodtam és rengeteg videóval :) Majd mamáéknak kiírom a videókat cd-re hogy meg tudják nézni :)
 Oda busszal mentem és úgy volt hogy vissza is busszal jövök... de hát félrenéztük a menetrendet és már nem volt busz szegedre amikor odaértem még átszállással sem... szóval vonattal jöttem. ÉLETEMBEN ELŐSZÖR vonatoztam EGYEDÜL... azért nem utaztam még nagyon vonattal mert ha szolnokra megyek cegléden át kell szállni... és én féltem hogy tovább megyek, vagy rossz vonatra szállok fel.. stb... de most rákényszerültem :) a vonatom késett 25 percet.. így ceglédre késéssel értem oda, így a "csatlakozást" is lekélstem.. szóval várnom kellett 45 percet a következő vonatra....de azért elvoltam.. zenét hallgattam meg megfagytam...
 A ceglédi vonaton egy 19 éves lánnyal beszélgettem :) viccelődtünk :) annak ellenére hogy alig ismerem jól elbeszélgettünk, azt hiszem már hiányzott az "én korosztályom" nem mintha mama nem lenne fiatalos ;) a szegedi vonaton pedig egy nénivel beszélgettem, sooook mindent megtudtam róla, persze az idősebb hölgynek a komolyabb arcomat mutattam :) jót elbeszélgettem vele is :)
 Most pedig itthon vagyok :) beszélgettem anyummal, ettem :)
 Nagyon örültem, neki hogy elutaztam kicsit, mert reméltem hogy majd megihlet a szolnokon való lét :) ami összejött :D :D :D :D született pár vers :) majd az egyiket publikálom itt a blogon ;)
 Remélem nektek is jól telt ez a hét :)



2 megjegyzés:

  1. én is nagyon szeretek vonatozni, mert közben meg lehet ismerni új embereket, akikkel egy kabinban vagy :D még nyár elején, amikor jöttem haza vonattal, beszélgettem 2 lövészfiúval :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahham én is ezt bírom benne :) tök jó volt a társaságom :)

      Törlés