2012. szeptember 7., péntek

1. hét a suliban

 Nagyon jól és élménydússan telt az első hetem a suliban. Van pár új tanárom akik szerintem remek tanárok. Nem lesz problémám velük. A matekhoz viszont fel kell kötnöm a gatyámat....
 "A" heteken én vagyok a sulirádiós, ami tök jó. Én nagyon szeretem és élvezem is :) Csak nem tetszhet mindenkinek minden.. és hát sűrűn mondják hogy nekem most ez nem tetszett az nem tetszett.. játsz mást.. stb... nah akkor most mondok valamit figyelj.:
- Nem tehetek be csak olyan zenét ami csak neked tetszik... Sokszor teszek be olyat is ami nekem kevésbé tetszik.. mert valakinek az tetszik... és igyekszem mindenkit figyelembe venni. Minden stílusú zenét szoktam játszani... reklamációt nem fogadok el :) Köszöntem :)
 Az angolt még mindig imádom. Huhh már meginnt fűt a tudásvágy... nagyon élvezem az angol órákat :D wííííí
Most pedig anyummal beszélnem kell valamiről, szóval most ennyit írok csak... :) PÁPÁ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése