2012. szeptember 12., szerda

Suli rádió

 Ügye én vagyok az egyik sulirádiós.. eddig úgy volt hogy "A" heteken én raktam be én zenéket, de most már csak "A" héten szerda, csütörtök és pénteken leszek én, mert van egy új sulirádiós, és így osztottuk el.
 Kívánságokat nem fogok teljesíteni.. Már mint nem játszom le azokat a zenéket amiket mások kérnek... Mert abból is csak a vita van.... Valaki küld zenét, akkor azt letöltöm és ráteszem a pendrivemra.. és majd egyszer valamikor az évben lejátszom... valamikor!....
 Nehéz megfelelni ennyi elvárásnak... Mindenkinek más fajta zenék tetszenek.. és mindig van olyan akinek nem tetszik amit játszok... de most már nem figyelek az ilyenekre.. igyekeztem mindig más-más stílusú dalokat leadni... DE >>>>
 Most már minden nap egy stílusú zenét kell hogy leadjak pl.: szerdán csak rock, csütörtökön csak pop, pénteken csak rap.... Igyekszem ismertebb zenéket adni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése