2012. szeptember 7., péntek

Miley-val álmodtam

 Elfelejtettem megírni ezt a számomra igen fontos dolgot az előző bejegyzésembe úgy, hogy most megteszem :D

 Nem tudom hogy hol lehettünk... Miley és én filmet forgattunk. Nagyon jó volt. (az álmomban) Benne volt a kisebbik bátyóm is Ádám. Angolul beszélgettem Mileyval. Vagy szomszédok, voltunk vagy lakótársak ez nem rémlik.... De tudom hogy volt egy rész amikor Miley elment tusolni, addig én Ádámmal beszélgettem. Majd átmentem Miley-hoz szólni neki hogy mennyünk megnézni a filmet amit forgattunk. De miközben mentem Miley hoz volt egy kicsi ajtó amin be kellett mennem. Azon belül pedig nagyon sötét volt, ha bár volt villanykapcsoló ami nem működött, de nem foglalkoztam vele mentem tovább.... Valahogy eljutottunk valami sziklának a széléhez én Miley és Ádám. Ott pedig ahogy a "távolba néztünk" a filmet láttuk. Mintha moziban lettünk volna csak vászon és székek nélkül... de csak a stáblistára értünk oda... ami vicces volt mert nem volt stáblista.. már mint nem ment semilyen szöveg.. mert azt a részét még nem csinálták meg a filmnek... nagyából ennyi. Jó volt Miley-val ismét "találkozni" még ha csak az álmomban.. számomra már ez is "nagy" dolog :)


UÍ.: Úgy nézett ki Miley az álmomban ahogy most.. tudjátok szőke rövid haj... ami remek :) mert ez volt az első ilyen álmom vele amikor már rövid szóke haja volt. :D wííí

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése