2012. szeptember 3., hétfő

A mai fellépésről

 Ma az évnyitón felléptem Bruno Mars- Lazy song c. dalával :$
 Tegnap óta izgultam nagyon oly annyira hogy elkezdett fájni a fejem, ami mostanra már ki is bontakozott teljessen.. szóval eléggé fáj... És a hasam is nagyon görcsben volt... Kérdéses hogy az idegesség miatt vagy az össze vissza evés miatt amit az idegesség miatt folytattam #Đ...
 Az öltözékem Egy pizsoma felső egy papucs és egy mély ülepű fekete nadrág volt.... Nagyon izgultam, és elég hamissan indítottam a dalt.. aztán megnyugodtam és nagyon ÜTŐS VOLT :) büszke vagyok magamra hogy ennyi ember elé kimertem állni énekelni :) úgy érzem ilyenkor hogy nincs lehetetlen (ami igaz) :) Jókora tapsot kaptam :D még a fenekem is megráztam a közönség felé éneklés közben :D mert hát arról énekeltem hogy én aztán ma nem csinálok semmit :) a papucsot is levettem :) #Đ vicces volt.. meg volt egy szék direkt nekem kitéve :) amire szint úgy leültem éneklés közben :D jóóó volt :) ááááhhh soha nem akarom abbahagyni :D nagyon boldoggá tesz ez az egész :) és nincs okom idegeskedni :) egyre kevésbé hallatszódik a hangomon hogy izgulok most is csak az elején volt hamis (meg egy két helyen) #Đ de ennyi ember előtt ne csodálkozzon senki :D TAPSOT KAPTAM ami egyrészt a kedvenc részem, de másrészt azt jelzi hogy vége a mókának... :) PuSzi!!!



UÍ.: Készültek képek is majd teszek fel ha megkapom őket :) + nagyon hálás vagyok a tapsért, és a dícséretekért amiket kaptam :D nekem nagyon jól esnek az ilyenek :D köszönöm :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése