2012. szeptember 25., kedd

Idézetek mára

 Imádok optimista lenni, és az is vagyok... de néha nekem is lehet rossz kedvem vagy rossz napom. minden rosszban van valami jó, csak néha nehéz azt meglátni....
 Összegyüjtöttem pár idézetet amik hangulatomhoz illenek.:




Az egyedüllét nem azonos a magánnyal.

A magányosság nem egyedüllét, hanem belső társtalanság - tapasztalati ismeret önmagunk elégtelenségéről.



Az egyedüllét még nem magány. Inkább a lélek diétája a társasélet nehéz lakomái közt.

Én csak magam vagyok, de sohase egyedül. Tele vagyok az egész világgal.

A magány sosem szül szerelmet - csak szükséget.

Akármilyen jó családom van (...), egyedül maradok a szenvedésben, mert senki sem éli át azt, amit én.

A két pár cipő vígabban kopog, mint az egy pár. Rossz annak, aki egyedül ballag.

A magány gyönyörű, de nem olyankor, ha egyedül van az ember.

Vannak séták, amelyeket az embernek egyedül kell megtennie.

A művészet a magányos ember küzdelme az egész világ ellen.

Az emberek azért magányosak, mert falakat emelnek hidak helyett.

A magánynak is megvannak a maga előnyei. Csak éppen a tény elviselhetetlen.

- Te szereted a magányt?
- Nem, azt hiszem, a magány szeret engem.


UÍ.: bocsi hogy kicsit lehangolóak az idézetek, de most ehez volt kedvem ;)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése