2012. szeptember 27., csütörtök

Sorozat függő vagyok

 Imádom a sorozatokat, csak úgy falom őket....
 Egyszerűen amikor nagyon sok probléma felgyülemlik bennem, elkezdek nézni egy sorozatot, és elfelejtek minden rosszat.. mert azzal foglalkozom hogy mi van a sorozatomban.... És hát mostanában elég sok minden összejött.. elég furcsa vagyok, még saját magam számára is... fogalmam sincs mi van velem, csak egyszerűen van valami, a vicc az egészben hogy még én sem tudom... pedig legalább nekem kéne...
 Ilyenkor jól jönne valaki aki jobban ismer mindenkinél... de nincs ilyen....senki nem lát a fejembe... és néha számomra is nagyon ködös és sötét odabennt minden.....
 Szükségem van valakire aki a jó irányba terel.... Imádom a barátaim és ők sokat segítenek... igazi "lelki tásak" ... de ahogy én sem tudok átérezni mindent ők sem....
 Ez biztos valami tini dolog, hogy ilyen zavarodott vagyok.... majd elmúllik ;)

 Egy igazi nyitott könyv vagyok, a probléma csak az hogy kínaiul van írva.... 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése