2012. szeptember 13., csütörtök

Ma a suliban

 Ma a lány WC-ben odajött hozzám egy lány és megkérdezte, hogy én énekeltem-e az évnyitón, én pedig mondtam hogy igen, erre mondta hogy "nagyon ügyes voltál" én meg uuuhh köszii :) csak épp ügye WC-n voltunk... ezért csak ennyi volt a beszélgetés...
 De úgy voltam vele, hogy megkeresem szünetben, és megköszönöm még egyszer hogy ilyen rendes volt. Nekem sokat jelentenek az ilyen elismerések.. :) mert ilyenkor úgy érzem hogy jó úton vagyok :) Tehát odamentem hozzá szünetben, és bemutatkoztam neki :) ott volt egy barátnője és ezt mondta.: - te vagy az akinek ki-be-b*szott jó hangja van? -erre én mondtam neki hogy én énekeltem évnyitón ha erre gondol :) nagyon jól esett ez is :$ beszéltem velük pár szót. Nagyon rendesek és szimpatikusak.
 Mindenki másnak is szeretném megköszönni akik eddig bíztattak vagy elismerték a "munkám" :) nagyon jól esik mindig :) és jól is jön :D KÖSZÖNÖM!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése