2012. szeptember 8., szombat

Írt egy rosszakaróm



Nah jó ezen sírva kell röhögnöm. Írt egy totál ismeretlen személy.. mindössze annyit tud rólam amennyit elárul a "Starity"-s adatlapom. A következőket írta: 

- "szia igen van kérdésem o_o te ezt komolyan gondoltad? miley nem nézi meg a videódat de ha mégis pff... ki vagy te hogy megmond hogy szeret-e téged vagy nem?? :'D azt hiszed te vagy a legnagyobb miley rajongó? hát tévedsz :'D -.- nem szoktam csak így üzibe leoltani másokat de ez túl sok és a hangod is elég kezdő így én is tudok énekelni sőt elég sokan. :') és ez a szük-szük vagy mi a jó élet volt a dalodba x'ddd besírtam xDD ez nem facebook hogy ilyenekkel sokkolj mindenkit. ezt az egészet vedd építő kritikának és a rajz tudásodon is van mit fejleszteni de most már tényleg elbúcsúzok"


Nos ennyit írt ez a szegény lány akinek sok problémája lehetett ha ennyi gyűlölet volt benne, hogy egy vadidegennek ilyet írjon. Amúgy amikor azt írta hogy "igen van kérdésem" <--- azt azért írta mert azon a bemutatkozásomon van egy olyan rész, hogy: ha van kérdésed írd meg nyugodtan. :)
ITT PEDIG A VÁLASZ ÜZENETEM.:


- Hahaha még is vetted a fáradságot hogy írj Ugyan kérlek.. nem ismersz te engem.. soha de soha nem mondtam olyat az életben, hogy én vagyok a "legnagyobb Miley rajongó" mert nem vagyok.. egyszerűen csak totál oda vagyok érte.. már bocsi.. ezek az első dalaim... nem adtam ki a hangom bennük.. ne hogy azt hidd hogy csak ennyit tudok.. ennél sokkal fejlettebb vagyok.. a napi minimum 1 óra éneklés meghozza gyümölcsét... amúgy meg minek írtál? ha csak rosszat tudsz mondani? ezt a válasz üzit sem értem minek írom meg... ehelyett van nekem sokkal jobb dolgom.. mint pl.: ÉNEKLÉS...
UÍ.: ez nem kritika.. nézz utánna a fogalmának
Ne írogass rossz szándékú üzeneteket azoknak akiket nem is ismersz... ezt vedd egy jó tanácsnak...
amit Miley-nak csináltam videót.. egy szóval sem mondtam meg neki hogy szeretnie kell :) a videóban csak én üzenem neki hogy szeretem ^^ de még mindig nem értem hogy miért írtál... biztos valami nagyon feldühített :) sokmindent rám lehet mondani de nem vagyok rossz ember.. ne ismerj félre csupán egy profil alapján ;) 


Azt hiszem ez a válaszüzi elég korrekt volt. :) Ti mit gondoltok? :)


UÍ.: jó hogy őszinte legyek kicsit képes az ilyen szívenütni... de ez csak erőt ad.. és még nagyobb lesz bennem a bizonyítási vágy, hogy megmutassam az ilyeneknek hogy mit tudok :) és utánna majd látni akarom az arcukat ahogy lesül róla a bőr.... gonosz lennék? nem csak adok kapok elven működök :) Amilyen az adjon Isten olyan a fogadj Isten :)

2 megjegyzés:

  1. nem gondoltam volna, h van, aki ennyire nem bír... de ha ilyen életet és karriert választasz, akkor számolni kell az ilyenekkel is :\ amúgy sztem nagyon jó hangod van, úgyh ne hallgass rá... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazából én csak azon vagyok meglepődve hogy nem is ismer :) de h őszinte legye valamilyen szinten örülök neki hogy írt.. még ha ilyet akkor is.. mert ez is azt bizonyítja.. hogy jó úton járok :) amúgy meg tudom :) számolok az ilyenekkel : nem ez volt az első ilyen levelem.. de azokkal nem foglalkoztam :)

      Törlés