2012. szeptember 1., szombat

pánikba estem

 Ma reggel amikor felkeltem, hirtelen belegondoltam, hogy.: Te jó ég holnap már suli.....Vége lesz a nyárnak... 
 Nem tudom miért... de hirtelen tényleg megijedtem, talán az is bennem van hogy holnap fellépek, az egész suli előtt, és valamennyire izgulok, hiszen ott lesznek az új kilencedikesek, akiket még nem ismerek, és én így fogok bemutatkozni nekik. De tudom hogy minden rendben megy majd.

 Pedig már úgy jó volna suliba járni. Szóval szerintem ez a hirtelen "esküvő előtti pánikom volt"... hisz aki esküvő előtt pánikol annak nem az jut eszébe hogy.: Jajj de jó lesz a párommal stb... Hanem az hogy.. vége lesz a "szabad életemnek"....
 Nekem meg nem az jutott eszembe hogy "de jó lesz végre meginnt suliban" hanem hogy "vége lesz a nyárnak" .... Lesz még nyár jövőre is :) Szóval fölöslegessen pánikoltam. Csak még nehéz felfogni, hogy holnap már suli ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése