2012. szeptember 23., vasárnap

Kutya kalamalyka

 Nem hiszitek el, hogy mi történt velem ma délután. Elmesélem ^^
 Smilegirl777 átjött hozzánk 1 órára. Elblogolgattunk meg beszélgettünk. Kikísértem a buszmegállóba, mert ment a barátjához. Majd egyik ismerősömet követte egy cuki kutyus. Megkérdeztem a srácot, hogy övé-e, de azt mondta nem. Szóval megsimogattam....
 Gondoltam egyet és hazahoztam. Nagyon sovány volt, és sántított is. Adtam neki inni és enni egy keveset. Majd elindultam a kutyussal a központba, mert ott volt lezárva a biciklim. Majd egy utcában, becsöngettem egy házba.
 Egy néni nyitott ajtót. Én a kutyussal a kezemben, kérdeztem tőle, hogy nem ismerős-e neki.... hátha ismeri a gazdáját. De azt mondta hogy nem ismerős. Nagyon rendes hölgy volt. Jött egy másik néni is, de neki sem volt ismerős az állat. Majd egy harmadik nő is jött, de ő neki sem volt ismerős. 

 Majd az a nő aki ott lakik ahova csöngettem, azt mondta hogy befogadja, ha nem találom meg a gazdáját. Szóval elindultam más fele is, és kb. 4 házba becsöngettem, de senkinek sem volt ismerős....
 Tehát visszamentem a nénikhez. A szomszéd nő pont akkor jött ki a házból, és mondta hogy látta ezt a kutyust a zsombói út felé kóborolni úgy 2 napja. Én meg OMG... 
 A néni befogadta a kutyust, egy hét múlva megyek és meglátogatom. Megnézem hogy javul a lába, és hogy mennyire hízik meg egy hét alatt. A néninek nagyon nagy udvara van. Nem fog unatkozni a kutyus. Még nevet nem talált neki a hölgy. Valami kislány kutya név kéne.
 Amúgy olyan egy éves lehet. Lány kutyus. Fekete és a lábai fehérek, fekete pöttyökkel. (majd teszek fel képet róla)

Ez egy pillanatkép #Đ

Nagyon tömören ennyi. Most nagyon boldog vagyok, hogy segíthettem egy ilyen tündéri teremtménynek. Amúgy volt benne két kullancs, de sikeressen kiszedtük belőlle. Remélem hogy minden rendben lesz vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése