2012. szeptember 29., szombat

Miley-val álmodtam *.*

 áááhhhh :) már nagyon hiányzott azt hiszem egy ilyen Miley-s álom :D
 A suliban voltunk és suli rádiós voltam...Angol órám volt egy másik tanárral, miközben én átmentem egy másik terembe, ahol angolok voltak. Beültem egy fiú mellé, akivel beszélgettem angolul. Majd hátrapillantottam, és ott ült Miley Ray Cyrus :O beültem mellé, aztán beszélgettem vele :) megfogtam a kezét :) és megnéztem milyen a körömlakkja, tök jó volt. több féle minta volt rajta, és mondtam neki hogy nekem a pálmafás tetszik a legjobban.... vagy is valami fa volt rajta azt hiszem. (Amúgy ennek a körömlakknak valós része is van, ugyan is Miley az elmúlt két hétben feltöltött egy képet a körméről, hogy, hogyan lett kifeste, és hasonló volt mint az álmomban).
 Aztán valahogy le kellett lépnem, és itthon lettem, és már háromnegyed volt, el kellett volna indítanom a sulirádiót, én meg elkezdtem biciklivel dorozsmáról, betekerni a sulihoz, hogy hátha beérek... o.O
 A lényeg hogy a Miley-s rész nagyon szupper volt. Jó volt vele beszélgetni. Amúgy egy mondatott magyarul mondott én meg nézek rá. Te mióta tudsz magyarul?! Erre mondta hogy volt itt két évig Magyarországon. Mondom te itt voltál, és én ezt nem tudtam o.O ....
 Amúgy valószínűleg azért mondta ezt magyarul mert nem tudtam volna elmondani én angolul azt amit mondott (nem emlékszem rá) ... És  atudat alattim így küszöbölte a hibát hogy Miley magyarul mondott pár szót xD



2 megjegyzés:

  1. ez érdekes :D főleg a pálmafás körömlakk ×Đ egyébként én valahol azt hallottam, h az ember, azzal álmodik sokszor, akire sokat gondol

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jah meg akit sokat lát.. :) hát Miley-ra én sokat gondolok.. ha bár az elmúlt hétben nem igen volt róla új hír... szov. nem nagon gondoltam rá ^^ jah rád gondoltam amikor így visszaidéztem a pálmafás körömlakkot :)

      Törlés