2012. szeptember 2., vasárnap

Nagyon izgulok

 Nem csak azért mert holnap suli lesz (első nap) hanem azért is mert fellépek.. és áááhh kész őrület.. lesz egy egész új évfolyam akiket még nem ismerek.. és már frászban vagyok... ha bár ink. most izguljak mint akkor.. mert beremeg a hangom ha nagyon izgulok...
 Nagyon durva lesz... o.O Ilyenkor elgondolkozom hogy mi a francnak akarok én énekes lenni.. teli van stresszel.. és utánna mindig rájövök hogy bakkerház.. én ezt akarom és kész.. annyira jó érzés :D imádom :D csak ilyenkor téll. nagyon görcsben vagyok.. de amikor kinnt állok a "színpadon" vagy csak simán énekelek, és az emberek élvezik.. annál nincs jobb :) mosolyt csalni az emberek arcára :D feldobni a kedvüket :) és tény nem csak mások boldogságáért hanem a sajátomért is csinálom mert ez engem boldoggá tesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése